Nyårslöften..

Nyårslöften? Jag har aldrig haft några alls i mitt liv vad jag kommer ihåg. Men.. Nu tänkte jag skaffa några.

Skärpa mig med mitt shoppingbeteende, så fort jag är ledig så åker jag och handlar saker. Så fort jag ser nått snyggt så måste jag köpa det! Senaste året så har jag säkert handlat för runt 5000 i månaden på bara kläder. Och det märks inte kan jag säga. Min garderob är ganska tom ändå? Och jag har sagt till mig själv, att jag inte ska handla förs jag går ner i vikt osv. Ändå handlar jag sjuuukt mycket saker. Tror det börjat övergå i nått slags "jag mår bra då" betende. Så, sluta handla onödiga kläder. Bara handla när jag absolut behöver nått. Och sedan ska vi nu göra om i vardagsrummet tänkte vi, köpa ny soffa och nya möbler. Så nu får pengarna gå till lite nytt till hemmet i stället. Och sen ska jag nog slå till på ett löpband som jag har tänkt på såå länge nu :)





Till andra saken, leva ett mer hälsosamt liv med bra mat och motion. Ja, hur många gånger har jag inte sagt det? Jävla jojobantare, jag har helt enkelt gett upp varje gång jag väl börjat bra. Men jag har ingen pli på mig själv alls. Jag får hoppas på att 2011 blir en nystart och att jag kämpar! Minst 15 kilo, det är mitt mål! Så vem vet, beach 2011 kanske? :) Jag ska iaf försöka..


Jag har varit extremt smal, jag gick inte alls upp i vikt förut och hade problem med att hitta byxor och allt möjligt. Och vad hände sen liksom? Från aneroxiafall till ett riktigt fetto?


2011 blir ett bra år tror jag!
6-18e februari - Jobbresa till Teneriffa
21februari-20e mars - Praktik inom sjukvård
2 maj-29 maj - Praktik inom barn och ungdomssjukvård
10 juni - Förmodligen färdigutbildad undersköterska ;)

Sen tänkte jag ta en veckas semester direkt efter det i juni och sedan en vecka i september, kroatien och grekland! Sedan blire väl en längre resa i december nästa år typ! :)


Jag hoppas att 2011 kommer bli ett bra år! Jag hoppas att allt blir bättre än vad detta år har varit, för det har inte varit det bästa året direkt. Mer kärlek åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0