Today it´s sunday

Morgonen började med en icke nyttig frukost, lite godis och Coca Cola. Haha, sen åkte jag på bodypump med Maria :) Grymt jobbigt, men underbar brännande värk i musklerna :) Efter det fick sig bilen en liten dusch. :) Till lunch blev det en banan och cheeze crunchers, eftersom hela påsen var kvar sen igår. Haha, fyyfan äckelpäckel!

Åt alldeles för mycket mat också, spagetti och köttfärssås. Äckligt mätt! Nu dricker jag kaffe och snart ska jag iväg och jobba :) Jag har tränat 5 gånger denna vecka, känns bra :)

Sen läste jag dom 3 kapitlerna i lärboken som vi ska göra veckan som kommer. Ehm, jag kommer fan knappt ihåg vad jag har läst. Haha!

Äh, nu ska jag röra mig.. HEJHEJ!





Kommentarer
Postat av: Jannika

SLuta ät godis, kanske blir lite lättare att gå ner då. Ät frukt och drick vatten med kolsyra i.



I love you / Bråk Jannika <3

2010-01-25 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0