Onsdag

Var trött som fan imorse, ville verkligen inte gå upp. Men jobbet kallade, så man är ju så illa tvungen om det ska klirra i kassan. Jobbade 8-18, sen hem och fixade käk. Satte mig på cykeln en timma, duschade och nu har jag bara softat. Ätit 2 glassar och lite chips! Det var gott, men lite ångest får man ju. Typiskt att jag ska ha en kille som bara äter onyttigt och tycker att sallad är "kaninmat". ACN låter som ett monster och hjälper inte tycker jag. Den läcker vatten och är bara helt mongo. Så jävla onödigt köp! Jag kommer irritera mig på monstret tills den kommer ner i källaren!

Låter som en jävla gnällkärring, men jag lovar ni skulle också få tuppjuck! Känns som jag aldrig kommer klara det här med träningen om inte Chrille hjälper och peppar mig lite. SKa det vara så jävla svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0