Söndag

Idag blev det en snabbis på Ikea, fy sjutton vad mycket folk det var. Märks att det har varit löning. Det blev inge tittandes utan bara in fort och handla trådbackar, galgar, ett överkast, kuddar och lite förvaringsgrejjer. Hållt på och fixat med det och det blev bra. Lite ordning på saker och ting nu. Skönt! Blir snart en till sväng dit så man kan handla lite annat skoj :)

Fixat med räkningarna, så allt dras i natt när lönen kommer in. Jag ser verkligen inte fram emot att jobba imorgon, min klocka kommer ringa redan vid 04.30. Jag börjar kl 06 inne på söder. Jag menar jag har ju knappt somnat då. Hahah. Veckan som kommer blire mycket jobb, precis varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0