Onsdag

Idag har jag varit på Årsta havsbad med mamma och syster. Jätte fint och mysigt! Så himla underbart väder ute idag :) Sen har jag hunnit med en fika med min bästa vän och ätit grillat hos mamma! Jag fick i uppdrag att idag, gå 5 minuter snabb takt, springa 5 minuter, gå 5 minuter och springa 5 minuter. (Av min PT alltså!) Så jag var illa tvungen. Syrran kom hit och cyklade brevid mig. Vi var ute i ungefär 40 minuter! Och jag sprang bara 10 av dom. (Men det var ju bara det jag skulle göra) Rökningen tar verkligen kål på lungorna. Det kände jag idag! Imorrn ska jag träffa Magnus igen kl 7.30 på morgonen! Snacka om ett tidigt pass! Och jag fick en liten glimt i vad vi skulle göra. "Vi ska springa lite" sa han. Vi får hoppas att jag inte avlider..

Betalat räkningar, som dras imorrn när lönen kommer. Duschat och bäddat rent i sängen. Nu ska jag lägga mig och glo på tv, ha en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0