Onsdag

Idag har jag umgåtts med Sabine, vi har varit och ätit lunch (sushi) och till efterätt en is-chailatte. Så grymt gott! Varit på jobbet, lämnat in timrapporten, handlat lite. Sen har jag bara varit hemma, la ut lägenheten på björns bytare idag. Inte för att jag vill flytta, jag älskar Sköndal! Men kul att kolla lite vad som finns och så, om något billigare och intressant skulle dyka upp så kanske man slår till. You newer know.

Chrille har hittils ätit 3 glassar, och nu sitter han med en 200grams chipspåse. Kan ni förstå att det är svårt att stå emot? Det slank ner lite chips. Han börjar faktiskt lägga på sig lite, men donken varje dag, glassar, chips, läsk, bullar. Ja, det säger väl saken? Och att hans mage inte mår bra verkar han inte vilja tro att det är på grund av matintaget.

Nu ska jag sätta mig och cykla 45 minuter. Pust och stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0