Söööndag

Idag har vi varit med syrran och pappa och kollat efter en bil till syrran. Men hittade inget intressant idag. Sen åt vi ute i solskenet. Sen var vi och hälsade på nere hos Chrilles mamma där det var en massa folk. Och så bokade vi en resa till Spanien, Torrevieja. Betalat och klart! Lånar Chrilles pappas hus med egen pool och så. Riktigt nice :) Åker den 20 augusti till den 31 augusti. Jag har bara 3 dagar jag behöver byta bort. Så jag förlorar inga pengar såsätt :) Ska bli grymt skönt! Men det är ju ett tag kvar, jobba hårt sen lite semester :) Blir för 7e gången jag åker dit. Hade gärna åkt till Kroatien eller Grekland eller nått annat, men nu hittade vi en billig resa.. Och gratis boende. Så det blir mycket billigare. Och det är ju alltid ett plus!


Nu sitter jag på jobbet, började 18. Har precis dammsugit och skurat här. Slutar 8 imorgon bitti. Inte har det blivit någon träning heller. Too much träning imorrn får det bli. Måste ju hålla det där. Men det är ju så svårt när det är såå underbart väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0