Tjenixen

Midsommar var sådär, var en sväng hos Sabine och dom och umgicks lite sen åkte jag och träffade lite andra människor i Örby. Jag var nykter, och det är så skönt att inte vakna upp bakis. Och framförallt veta att min lever mår prima :) Idag har jag varit med Sabine ute på Dalarö och hälsat på hennes bror och lite kompisar. Sen har jag och Chrille varit och tvättat bilarna (firmabilen också). Utsidan, insidan, fixat allt. Nu är den väl fin ett tag framöver. Blev en svullpizza till sen lunch/middag. Sen åkte jag och Chrille till filmkväll och hyrde 3 filmer, farsan och filmen streetracer har vi sett ikväll. Sen har vi hyrt getting down in Hollywood också. Streetracer var sådär, farsan var ganska rolig faktiskt. Vi köpte med oss en massa chips, dipp, läsk och godis. Dessa 2 dagar har verkligen varit svullodagar! Och jag har inte hållt nått löfte om träning som Magnus sa att jag skulle göra. Jag har 2 dagar på mig att göra allt! Det är ett måste!

Hoppas ni alla har haft en trevlig midsommarhelg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0