Great!

Imåndags blev det träning efter jobbet, tisdags och onsdags pallade jag inte. Börjar 8 och slutar 19 så det är ganska långa pass och man vill hem och äta typ. Menmen, idag gick jag upp 6.30 på min lediga dag. Det var dags för träning med min PT i Ågesta. Det gick superbra och jag känner redan träningsvärken. Jag pratade lite med honom om att jag tränar och äter bra men det händer ingenting känns det som. Vi tog nytt midjemått plus att vi ska göra en ny vägning på måndag för att sätta nya mål. Han sa att jag skulle fortsätta att köra på och inte ge upp, men ibland känns det som man inte pallar kämpa för ingenting. Okejdå, bättre livsglädje och hälsa men fortfarande lika fet. Hah, men sånt är livet. Bara köra vidare!

Sen drog jag, mamma, Håkan och Daisy till syrran i Enköping. Vi har haft en toppen dag! Det var massor med hundar där, och hästar såklart och sen massa katter och alla söta kattungar! Jag dör! Blev en massa gos och kel! Och sen såg vi en stor älg och dennes 2 kalvar, häftigt att se i verkligheten och rådjur såklart! Och sen äre kul att se Daisy med alla hundar och katter och hästar. Hon trivs verkligen där! Och så sött när kattungarna börjar springa efter hennes boll och hon bara står där och kollar. Sen springer hon fram och tar den, haha dom kan ju inte leka med den. Det är ju hennes boll! Gullhund! Fast idag gjorde hon ett misstag, hon gick med nosen på det elektriska stängslet, och fick en REJÄL stöt. Hon skrek och hoppade till. Och sen fick hon värsta chocken så hon sprang till huset och visste inte vad hon skulle ta vägen. Men det gick över sen, tyckte så synd om henne bara! Men det är andra gången det händer, så så många fler gånger lär hon väl inte göra om samma misstag. Sen drog vi in till stan och käkade thaibuffé :) Och sen tände vi marchaller utanför resturangen för att stödja rosa bandet. Drog till Enköping vid 2 och kom hem nu vid 21. Jag gillar att vara där bland alla djur och i den omgivningen, grymt lugnande och skönt för ën stressad själ :)


Daisy och nya kompisen Stina sen träffade hon även kompisen Bettan

Och sen kompisarna Moppi och Koppi som ej finns med på bild..


Superfin bild när vi gick nere vid vattnet :)

Jag är kär i den till vänster :)

Och här är mammas ögonsten, den är suuuupersöööt!

Den är ju baaara fööör sööt!

Underbart!

Sen middag!

Massa tända ljus för rosa bandet.

Och det gjorde vi också!


Jag har verkligen haft en tooooopppen dag! Snart dags för sängen, supertrött! Imorrn blire shopping på stan med Sabine ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0