22 maj

Inte hänt så mycket sen senast, jobb och lite träning typ. Dock varit ledig lördag/söndag, superskönt! Ifredags blev det gym efter jobbet, sen hem till pappa och grilla lite. På lördagen firade vi farmor som precis fyllt år, sen hände det inte så mycket. Slagga över hos syrran gjorde jag. Det var mysigt att ligga och prata och bara umgås. Vi har börjat umgås jätte mycket och det tycker jag är superskoj. Vi har alltid genom åren slagits extremt mycket! Och bara bråkat och bråkat. Det slutade med att jag bodde hos pappa på heltid och syrran hos mamma på heltid. Men nu har vi en bra kontakt och inga större bråk, utan bara lite små syskonkärleksbråk ibland :) haha. Första gången på länge tror jag som jag sov 5 timmar utan att vakna en enda gång. Imorse åt vi frukost på tomten i solskenet och sen åkte vi med Daisy ut till stallet. Jag var över hos farmor på en kaffe och lämnade hunden och sen blev det träning, 45 minuters spinning och 1 timmas bodypump. Grymt skönt! Trots att jag inte känner mig ett dugg peppad pågrund av allt som händer omkring. Menmen, det finns väl en mening med allt?!

Imorgon är det egentligen min lediga dag, men jag ska gå på en epelepsi kurs inne i stan mellan 9-16. Sen ett spinn pass och ett core pass på gymmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0