En bra dag

Vikingline med jobbet idag, massa konferanser men också mat, frukostbuffé och sen lunch buffé. Det var trevligt. Köpte en parfym till Chrille, dior. Han tyckte att det luktade turk, svin dyr. Menmen, skulle vara skoj om man kunde få nått tack någon gång. Köpte ett par träningsskor för en månad sen för 500 till honom, parfym för 500 idag och sen handlar jag kläder lite då och då. Tacksamhet finns tyvärr inte där, får helt enkelt skita i att vara snäll och givmild och köpa mer saker till mig själv :) Gick runt där på taxfreen och ville verkligen köpa en parfym trots att jag har en hel del kvar. Jag vill inte ha någon fjortisparfym, och jag vill inte ha någon jag haft förut och nått som alla andra luktar. Gick runt där och sniffade i säker 30 minuter. Och sen hittade jag nått intressant! Aldrig sett dem, men det är en parfym som luktar nydyschad. Låter säkert helt sjukt, men det luktar så fruktansvärt gott! Inte för att jag inte duschar! Utan för att den lukten är underbar! Dyraste parfymen som jag har köpt hittils iaf, men grymt nöjd!



Dags att sova snart kanske, sjuuuukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0