9 maj

Torsdagen spenderades med att jobba och sen träning. Fredagen blev det jobb och sen bio, fast&furious. Den var kung! :) I lördags hände det inte så mycket förs på kvällen, då träffade jag lite vänner och åkte raggarbil och var på fest. Kom hem vid 5 snåret och somna ganska fort. Igår var vi och tvättade bilen, både invändigt och utvändigt. Käkade en sallad ute i solen och sen var jag och körde ett bodypumppass med syrran! Ingen träning varken i fredags eller i lördags så söndagens träning kändes great! Trots att jag fuskat lite med mat både fredag, lördag och söndag så har jag ingen ångest. Som jag alltid brukar ha!

Mitt namn finns med. Grymt! Hoppas på att se mitt namn längre upp i början av nästa månad :)



Igår kväll frös jag ganska mycket, i dag vaknade jag upp lite halvsnorig och hostig. Typiskt! Men inte så jag är sjuk, jag drog ju och tränade med Catta. Blev en cykeltur till gym, 25 minuters spinning, 25 minuters core och 25 minuter på gångbandet. Och självklart en liten massage också, skön avslappning! Som avslutades med en cykeltur hem, svettigt! Tvättat lite, lagat mat och matlådor och en efterlängtad dusch. Nu äta mat och sen bara softa framför tvn, imorrn jobb 8-22!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0