Friday

Igår blev det jobb och träning med Maria. På måndag ska vi köra igång hårdare, eftersom det inte händer något på fläsket. Så på måndag ska vi börja cykla till gymmet varje dag, då har man gjort konditionsdelen när man kommer dit. Så kör man styrka där, sen tar man cykeln hem igen. Det kommer bli jävligt tufft, från Örby till Farsta. Det kan väl kanske ta 25 minuter eller något skulle jag gissa. Men det återstår att se när vi kör igång.

Igår vid 22 tiden, så fick jag ett enormt sug på något sött. Så kl 22.10 ställde jag mig och bakade. Jag gjorde några kladdkaksmuffinsar typ. Det blev mumsigt. :D Straxt ska jag i väg med mamsen och kolla skor, blir säkert en del andra affärer också. Sen ska jag träna med Maria, sen får jag se vad som händer ikväll. Blir nog lungt skulle jag tro.

Äh, nu ska jag fixa i ordning mig. Sen hämta upp mamsen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0