en hemma dag..

I dag har jag vart hemma typ hela dagen, städat och diskat lite. Sen mest suttit och funderat på vad jag ska göra. Åkte och handlade godis och åkte hem till pappa och kollade på semestersvenskar. Sen hem igen till Efterlyst. Usch vad rastlös man blir av att bara sitta hemma. Kollade sen på ett program med extremt överviktiga människor, tycker synd om dom men samtidigt har man väl själv en gräns? Men jag vet själv hur det är med matberoende, det har jag nog någon form av. Men på måndag ska jag köpa mig ett jävla kort och börja komma igång igen. minst -10kg ska jag bli av med. Det ska jag lyckas med. På måndag då jävlar börjar det nyttiga livet. HAHAH, hur många gånger har jag inte sagt det? ;D Men snart är det ju sommar och grejer, bara att kämpa på. Undra vad man ska hitta på imorgon då? Kanske tvätta lite och sen kanske se om någon vän har lust att ses. =) Nu börjar jag bli rastlös av att vara hemma, vart ledig typ 3 dagar. Nu vill jag jobba!     Pussochgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0