trött trött trött

Då har man nu jobbat 4 nätter i sträck, 12 timmar varje natt. Det börjar kännas i kroppen. Men nu är jag ledig en natt iaf, sen börjar jag mitt 3dagars nattpass imorgon kväll. Skönt att få en natt hemma iaf :) När jag kom hem imorse så gick jag ner i tvättstugan, tvättade 4 maskiner och sen har jag renbäddat och diskat. Så man har hunnit med lite nytta iaf ;D Var på arbetsintervju igår, det gick jätte bra. Inom vården det med, men ett fast jobb. Jag trivs verkligen jätte bra med mitt jobb jag har nu, och jobbar hela tiden. Men vi vill ju köpa lägenhet och då går det lite bättre att ansöka om lån om vi båda har fast inkomst. Efter intevjun så sa hon typ ; jag ringer dig på onsdag, så får du tänka igenom lite hur du vill göra. Så det lät ju precis som att.. Du har fått jobbet om du vill.. Menmen återstår att se, då hon ska ringa mig i morgon efter lunch. Det är värt ett försök iaf. Det har inte blivit någon träning för min del, haft så mycket natt jobb nu. Men nästa vecka så ska jag köpa mig ett kort, eftersom mitt gick ut i slutet av januari. Sitter och kollar lägenheter hela tiden, usch det måste hända något snart innan jag får psyykbrått. Garderoberna är fulla av kläder (trots att jag gett bort och slängt hälften), fått börja ta upp saker på vinden för det inte får plats. Måste börja infinna oss på visningar också om vi någon gång ska hitta något som vi båda vill ha. Nu ska jag duscha, sen lägga mig i nybäddade sängen. Kan det bli bättre? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0