städa, städa och åter städa.

Några relacom gubbar har vart här i 2 dagar i sträck, för att dra fiberoptik i varenda rum. Dom skulle vart klara igår, men höll på hela dagen i dag också. Inte nog med det, nycklarna som dom hade fått hit var av på mitten, en tavla trasig, dom hade inte satt upp taket i källaren igen, internet fungerade inte och det hängde en sladd rätt ner från taket. Själva boxen till fiberoptiken var inte som den skulle, rullgardinern var nedtagen och ej uppsatt! När jag skulle gå och prata med chefen, angående internet och taket så kom han in för att ta en titt. Han blev förvånad, dom har ju fan glömt att skarva sladdarna i taket.  Hahah, lägg av! Så nu ska dom komma i morrn efter ett. Dom sa ju liksom att allt var klart. Menmen. Ibland börjar man ju undra.
 
Jag har städat som en galning här i timmar, och är ännu inte klar! Idag blev det som sagt ingen träning för mig. Har märkt att många är så glada över att dom får så mycket skatt tilbaka. Jag får bara 1500 tillbaka, inte så mycket att hänga i julgranen. Men jag har iof jobbat som en heltidare också. Pengar är alltid bra att ha! :D

Imorgon fyller jag år, har inte önskat mig något speciellt. Men mamsen, Håkan och Jessica kommer förbi hit imorrn iaf. Så ska väl se om jag kan köpa något gott att bjuda på. Jobbar 8-13 imorrn så har lite tid på mig att fixa saker och ting. Kanske till och med hinner och träna! Tänkte ha middag här med vänner på fredag, så måste ju handla en jävla massa mat också. Huh! Hur ska jag hinna med allt? Det återstår att se, nu åter till städningen!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Grattis på födelsedagen gumman <3



Jag fick tillbaka 2.600:- inte så mycket det heller, förra året fick jag väl en 4.000:- iaf.

Jag ska hjälpa dig i morgon, det kommer gå kanoners!

2009-03-26 @ 08:36:07
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Mami

Grattis på 21-års dagen älsklingen min!!!

2009-03-26 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0