trött trött trött tröött och åter trött!

Blev aldrig någon step up igår, drog till gymmet med Maria istället. Efter jag slutade mitt natt pass i morse drog jag hem och käkade frulle och sen åkte jag till gymmet med Catta, sen åkte vi till Farsta. Handlade 2 par träningshandskar, en vattenflaska och en stegräknare som inte fungerar riktigt som den ska. Sen har jag lagat mat och varit på promenix med Sabine <3 Mysiigt ;D Nu är jag himla trött, eftersom jag inte har sovit något! Men ska upp kl. 6 i morgon bitti för då ska jag jobba dag. Finns inget vettigt att skriva, haha. Imorrn blir det jobb och träning! :) Det är så vardagen ser ut nu för tiden, och det trivs jag ganska bra med! Straxt kommer min älskling hem! :) Nä, nu blir det en dusch! Sen är det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0