AJ AJ AJ

Oh my goood! Det gjorde grymt ont att vaxas, men hon tyckte att jag var duktigt iaf. Nästa tid har jag den 6 Juli och jag får inte raka mig innan det! Haha, men men. Åkte sen hem till mamsen ett tag, sen förbi Jannika som skulle tatueras. Sen hem..

Tvättade 2 maskiner, och nån jävla kärring hade lagt ut mina kläder! Dom var inte ens torra, och dennes tid hade inte ens börjat! Asså ibland blir man skogstokig. Så jag gick ner nyss och la i tvätten igen i torktumlaren. Jag fattar varför mest bråk uppstår itvättstugan bland grannar.

Jag har precis gjort pasta/ost och skink sallad. Älskling är och jobbar så jag kanske får äta själv. Sen har jag diskat också! :) Det är ju aldrig någon annan som gör dom sysslorna här hemma iaf. Även fast jag bara tjatar och tjatar. Äh, nu ska jag in i en dusch, äta och sen till jobbet! Ska jobba natt, uuuusch! I dag blev det ingen träning, så får se om jag kanske tar cykeln till jobbet idag. Om jag orkar och hinner!

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0