Det går bra nu...

Jag cyklade till jobbet igår, svettigt. Jobbigt som fan på morgonen när man ska hem. För man är så jävla trött. Så i dag kommer jag ta bilen till jobbet! :) Igår när jag kom till jobbet så fick jag veta att det är storhelg ändå tills måndag kl 7. Pingst tydligen, så massa extra pengar :) Jag som faktiskt hade tänkt ringa in någon, för jag inte orkar jobba nå mer. Men nu så har jag bara i natt kvar, sen så har jag bara 3 stycken natt pass i Juni, resten är dagar. Underbart! =) Så en natt till på ett tag! Det står jag nog ut med.

Har rensat bland mina kläder, usch. Egentligen vill jag bara kasta allt och köpa nytt! Hahah. Men det går ju inte. Jag har packat ihop 4 kassar som jag ska ge till min kusin. Massa kläder är nya, som har prislappar kvar på sig. Ibland tror man ju att man är smalare än vad man är. Haha! ÄÄh, snart får det nog bli en shoppingrunda. Jag vill ha nya kläääder! :)

Kom precis hem, har varit ute i solen ett tag. Spelat lite fotboll och suttit och pratat massa! Jätte trevligt, sen gick vi till pizzerian och åt mat. Jag käkade en kycklingsallad. Mums!

Imorgon så ska jag till stranden, ska tydligen bli 28grader. Så imorrn struntar jag i att sova när jag kommer hem. Sen är det ju Morsdag imorgon också.

Äh, en dusch! Sen ska jag jobba, pppuuuh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag också en blogg :)

Har länkat din blogg i min blogg så att jag inte behöver leta överallt efter din :)





Kram Linda

2009-05-30 @ 21:40:53
URL: http://alltidkakapakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0