mätt och belåten

Igår så tog jag en sovmorgon, sköönt som fan. Sen så tvättade jag en massa kläder. Sen fixade jag i ordning mig och sen körde Christian in mig till Tanto där jag mötte upp massa folk från jobbet. Där blev det dricka och massa snacks/ost och kex och sånt. Vi hade det jätte mysigt! Sen drog vi vidare till någon pub och drack ett par öl. Sen blev det hemgång!




Idag har vi monterat min cykel.. Åhh, vad jag gillar den. Den står just nu i vårt trånga vardagsrum, eftersom jag inte har köpt lås. Ska göra de så fort som möjligt. Den är såå fin. :) Sen har vi varit hos farmor på kalas, massa tårta och bullar och sånt onyttigt. Sen så blev det resturangbesök för mig och Christian eftersom jag inte orkade laga mat. Jag åt Black&White med potatisgratäng! Mums! Nu sitter jag här, vet inte om de blir race eller om man bara ska sitta hemma och ta det lungt. Imorgon jobbar jag 10.30-20.30 så om de är fint väder så blir det nog att ta första cykelrundan till jobbet! Fredag, lördag, söndag ingen träning! Jag vill ju träna! FAN, Nu händer det inte mycket, TV KANSKE ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0