Tråkigt

Jag blev utmanad av Sabine
Skriv den bästa, finaste eller snyggaste du kommer på i varje kategori..... Fyll på med kategorier och skicka vidare....



Färg- Allt som är färgglatt gillar jag
Människa- Min familj, vänner och min älskling
Maträtt-  Sushi, kött                                                                  
Dryck-  Kaffe
Plats- På en vit sandstrand
Musik - Allt fungerar!
Jag själv -  Mina ögon
Sak-  Telefon
TV-  Där finns det mycket att se
Sysselsättning - Träning och jobb
Plagg - Precis som Sabine, haha fettdöljande kläder
Blomma -  Tycker om alla blommor!
Djur - Hund och katt
Shopping -  Älskar jag!
Utland - Thailand är bäst!

Jag utmanar Mamma & Syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0