Det var ett tag sen

I tisdags natt kl 3 åkte vi mot Ullared, när vi kom fram så gick vi i varuhuset typ 5 timmar. Det var såå mycket folk, och Chrille var trött och grinig. Jag var också skit trött, eftersom man inte sovit nått sen suttit i en bil i 5 timmar. Men jag höll humöret uppe och plockade på saker. Hade väl inte ätit på 10 timmar när jag kom på att man kanske måste äta och dricka något? Haha.. Så efter det åkte vi och käkade, sen checkade vi in i stugan och lämnade alla kassar. Vi var 6 pers, så ni kan ju fatta hur mycket det var! Chrille och pappas tjej stannade i stugan, medans jag, pappa, syrran och Tina fortsatte shoppingen i affärerna utanför Gekås. Sen körde vi dom till tåget i Falkenberg. Sen drog jag och pappa till Gekås igen! Då var klockan straxt efter 6 och det var typ inga folk, så himla skönt. Då såg man ju lite iaf. Sen drog vi hem och väckte dom som somnat! Staden dog och vi var hungriga, så vi fick köpa hem kebab. Jag har aldrig varit med om sån jävla värk jag hade den kvällen! Fötterna och benen värkte något fruktansvärt! Vilket gjorde att jag inte kunde sova medans alla andra låg och snarkade. Pappa vaknade kl 7 och gick upp, mina ögon var hela svullna! Jo, typ inte någon sömn på 2 dagar. Det kändes. Men då lät vi Chrille sova så drog vi andra en sista sväng in på Gekås, haha! Jag hade velat handla massa gardiner och sängkläder, men allt snyggt var slut! Typiskt! Så det får jag göra här hemma.. Jag tyckte väl att vissa saker var billigt, men vissa var typ som här. Men det var roligt iaf :) Och jag kan ju säga att båda våra bilar var fullproppade!


I onsdags började målargubbarna här, imorgon hoppas jag att båda rummen är klara så man kan börja flytta in lite möbler och sånt. Står saker överallt här! Jag och Chrille har tjaffsat om vad vi ska ha för fondvägg, och han fick till slut välja. Efter en jävla massa tjaffs. Så vi kommer ha en svart-aktig fondvägg i vardagsrummet. Och jag tycker att det kommer bli för mörkt eftersom alla våra möbler är svarta. Menmen, vi får se hur det blir. På måndag så börjar dom med vardagsrummet förhoppningsvis. SÅ i slutet av nästa vecka så ska man nog fått lite ordning här hemma. :)


Chrille är och tränar, och i morrn ska han på kryssning. Då får man se vad man hittar på. Kan ju inte heller vara hemma på dagarna nu när dom håller på och de suger. Då måste jag gå upp tidigt, och jag som verkligen skulle behöva en sovmorgon nu. Men jag klarar mig :)


Nu blev det en hel del att skriva! Nu ska jag fortsätta kolla på mammas pojkar, sen blire lyxfällan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0