Hejsan

Igår så åkte jag hem till farmor när målaren kom hit, åt frukost där och gick en långpromenix i skogen med Daisy. Och så hittade jag 100 kronor :) Sen var jag hundvakt åt en kompis hund amstaff/pitbull eller nått sånt, 7årig liten tjej, supersöt! Sen körde jag Chrille och massa arbetskollegor till Slussen, för dom skulle på en kryssning. Madde kom hit lite senare på kvällen, och vi tänkte festa. Vi drar in till GK där vi möter upp Sabine och lite folk. Efter nån halvtimma, så får vi åka in till akuten och där tillbringade jag 5 timmar, innan jag tog en taxi hem. Men jag hoppas att allt löser sig till slut iaf :)

Pratade med Chrille runt 6, och då skulle han gå och lägga sig. Sen ringer han kl 7 och det har varit värsta tjaffset och skit. Alkohol och människor går ju liksom inte ihop.

Rummen är färdigtapetserade och det blev väl bra, jag måste försöka få tag i någon som kan hjälpa mig att flytta tillbaka alla möbler. Och på måndag ska vardagsrummet vara så gott som tomt. Puh, hur ska man hinna? Idag jobbar jag natt, 18-08. Det känns bra, det var en vecka sen man jobbade nu :)

Vi höres, pussochkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0