Tisdag

Som sagt var uppe halva natten, och skulle inte sova bort dagen idag. Men det gjorde jag ju, vaknade först vid 10 sen somnade jag om till 20 i 12 och då insåg jag att jag inte skulle hinna med spinningpasset jag tänkte gå på. Så sen somnade jag om och vaknade 13.20. Det kallar jag riktig sovmorgon! :)

Sen fyllde min syster år idag, så var där och firade henne ett tag innan jag drog till gymmet med Maria. Körde 45 minuter cykel och sen 3 styrkeövningar bara. Har sån träningsvärk, så de gick inte så bra. Vi kör fan så bra tillsammans, hoppas vi inte tappar det nu. Måste ju komma i lika bra form som vi var på väg till förut!

Nu har jag duschat och sitter och väntar på att Hells Kitchen ska börja! Jag har fuskat idag, åt en tårtbit och en kokosboll. Men det har jag nog tränat bort som tur är! 4 kilo innan jul är mitt mål! :) Det ska jag lyckas med!

Ska ta mig en frukt och ett ägg eftersom jag är lite hungrig. Sen tända lite ljus i min ensamhet! Jag älskar ljus, därför har jag ett helt lager hemma! Sååå mysigt när det är mörkt och grått ute. Och speciellt under vintern!

Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0