AJ AJ AJ

Precis hemkommen från gymmet, körde ganska lungt idag. 35 minuter kondition och sen 30 minuter core. Och precis i början av det passet så skulle man hämta en vikt. Dom hängde så långt ut och jag fick inget grepp och tappade 5-kilos tyngden mitt på min tå! Det gjorde grymt ont och dunkade, nära till gråt var jag. Men jag körde på passet och det gick bra. Lite värre att gå nu, min tånagel är lite blå och jag är rödflammig. Inre blödning i tån, jo det kan jag förstå. Fan va man ska ha otur. Men vi får hoppas det blir bra snart iaf.

Nu sitter jag och käkar riskakor och en risifrutti. Hade tänkt att göra kycklingwook till mat senare. På onsdag så kommer det en tekniker hit igen, och ska kolla på våran tv. Hoppas allt löser sig då, orkar inte hålla på med detta längre. Och jag hoppas att målarna hör av sig denna vecka, annars ringer jag nästa vecka.. Så dom inte glömt bort oss, nu har vi väntat länge..

Sen kallar jobbet 19-08. Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0