Torsdag

Igår jobbade jag kväll, sen hände det inte ett skit. Idag har jag också jobbat, sen åkte jag hem och lagade en massa mat som jag nu fryst in. Jag lagade köttfärssås, korvstroganoff, köttsoppa och thaisoppa :) En massa matlådor i frysen nu.. Inte hunnit så mycket mera, tvättat och kollat på Sveriges värsta bilförare och lyxfällan. Ibland förstår jag verkligen inte hur folk tänker när det gäller ekonomi. Man kan vara glad att man inte har såna problem.

Snart läggs jobbet ner, bara en vecka kvar. Det känns helt jävla hemskt! Menmen, det kommer väl säkert finnas något jobb som personlig assistent ibland. Jag har sökt lite jobb, men inte fått något svar alls! Det suger, det skulle sitta fint med ett heltidsjobb så slipper man gå med denna ständiga oro om man kommer att få något jobb och pengar.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite nya tidningar som jag har köpt :) Sen sova, upp klockan 6 imorgon. Jobbet kallar ;) Godnatt mina vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0