Dagen innan julafton

Jag är glad att jag inte har julstressat iår, jag var extremt tidig med att inhandla dem flesta julklapparna när jag och Sabine var på Ullared i september! Sen har jag handlat en del efter också iof. Men inte ute i sista stund och det är skönt för jag har hört att det är SJUUUKT mycket folk runt om i alla centrum. Löning idag, kanske därför?

Imorse vaknade jag kl 8 av mig själv. På min lediga dag, typiskt! Det är då jag vill sova ut ju! Men jag gick upp och satte igång att storstäda, tvätta hemma och i tvättstugan, bädda rent. Sen kom Madde över på en kaffe och lite skitsnack. Vi åkte med pappa till Willys (han behövde hjälp att handla julmat). Va har man då? Hhaha, karlar! Pantade gjorde jag också, det är bland det vääärsta jag vet! Jag skäms och känner mig som värsta luffaren

Varit hos kusinerna och haft "lilljulafton", nu ska jag sätta mig och göra min komplettering i skolan så jag förhoppningsvis får VG i kursen. Igår fick jag även papper hem från Lärgården, antagen till EN kurs, sjukvård. Jag måste ha minst 400 poäng för att vara färdigutbildad, och den är på 200. Jag som hade sökt 3 kurser! Försökte ringa men fick inte tag i någon. Jag hoppas verkligen att det löser sig så jag blir klar i juni, som det var tänkt! Pallar inte plugga ännu längre med massa uppehåll.

GOD JUL ALLESAMMANS! Dags att öppna skolböckerna, puuuust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0