En liten hälsning

Flygturen till Thailand gick bra, dock väldigt mycket turbulens och jag som är SÅ flygrädd. Men vi kom fram iaf. :) Flyget var 20 minuter inställt, och alla jag pratade med trodde det skulle vara inställt på grund av vädret men icke. Bor på ett lite bunglow hotell med pool. Bokade för 7 dagar, får se om vi stannar där eller flyttar till ett annat ställe. Igår gjorde vi inte så mycket eftersom vi kom ganska sent, Chrille tog en powernap och jag gick till poolen för ett dopp. Sen somnade vi runt 10, grymt trötta! Idag har vi varit på stranden, det är grymt varmt. Svetten rinner hela tiden, men jag klagar inte. Sveriges väder är ju kaos har jag hört. Sitter på en bar brevid hotellet, som vi känner bossen. Fick låna hans internet, så jag har suttit och fixat info till skolan så jag kan plugga sen. Känns ju lite surt att plugga utomlands och jag vet inte riktigt hur det kommer att gå. Men jag hoppas jag får in alla inlämningar iaf.

Nu är klockan snart halv 2 på natten här, sitter och tar en öl och softar. Snart äre läggdags, hoppas på bra väder imorrn. Då blire stranden.

Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0