Idag äre mååndag!

Somna på soffan när jag kom hem från jobbet i morse, så sjukt trött. Sov faktiskt ganska bra för en gångs skull :) Va och tränade med Sabine idag, körde spinn puls 50 minuter och sen blev det 10 min på crossen. Ätit korvstroganoff och ris, och nu sitter jag här och dricker kaffe. Det är straxt dags att röra sig mot jobbet.

Nu har jag 4 inbokade pass denna vecka. Sen har jag ingenting mer! Jag hoppas att det löser sig, annars dör jag om jag inte får jobba! Det finns liksom inga tomma pass nu som det fanns förut, nu är det massa jävla övertaliga och skit som satts in på dom. Så nu är det bara vid sjukanmälningar/semester och helger som det kommer att finnas...  Palla liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0