Toorsdag

Idag har jag jobbat 8-16.30, sen hem och böt om lite fort för att åka och möta upp min PT och köra ännu ett pass. Det var riktigt jobbigt som vanligt! När jag inte pallade springa mer så satte han ett band runt mig och runt sig. "Nu äre bara att köra i min takt" Så det var bara att springa. Nu har jag kört 8 grr med honom, och jag känner redan att jag pallar mera! Nu måste jag börja köra mera själv! Typ varje dag! Nån som är sugen på att träna så är det bara att säga till! Efter det åkte jag hem och hämtade jordgubbar och biggisar som syrran tagit med från jobbet. Och sen hem, hade bett Chrille laga mat. Och kors i taket! Där stod den! Gott var det, men köket såg ut som det hade varit krig där!

Nu blire joooordgubbar! Det är sååå gott! Sen är jag ledig i 4 dagar! Superskönt! Orkar knappt tänka på mitt schema efter nästa vecka. Nästa vecka jobbar jag 4 dagar, helt lagom. Sen från typ 17 juli-20 augusti jobbar jag typ 7 dagar, ledig 1, jobbar 6 ledig 2 osv.. Men sen äre semester i 11 dagar! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0