Torsdag

Var ju som sagt och tränade imorse, sjukt jävla jobbigt var det! Vi sprang upp för branta backar, gjorde massa övningar osv. Armarna har jag träningvärk i från i tisdags, imorgon kommer nog även benen smyga sig på :) Har fått lite uppdrag till vi ska ses nästa vecka :)

Efter det åkte jag hem och tog en kaffe med Sabine, sen åkte vi till farsta för en shoppingrunda. Det slutade med 2 ihopfällbara stolar till stranden, en bodylotion, 5 par trosor på rea, lite mat och sånt. Sen åt vi sushi, grymt gott! För att sedan avsluta vår rutt hos syster i Nacka som stod och sålde jordgubbar. Var ju tvyngen att köpa 2 lådor. En till mig som jag kan ha ikväll på jobbet och en till Chrille.

Det är jobbigt när man är i ett förhållande och personerna har helt olika värderingar på livet. Jag vill resa och se världen, och Chrille. Han tvekar till att åka utomlands, "jag vill hellre lägga pengarna på något vettigare". Resa är inte det vettigt? Nää, bara för din pappa har skämt bort dig med resor svarar han. Det handlar inte om det. Resa är något man har med sig hela livet. Han vill lägga pengar på att fixa vår bil med masssa stylish grejer. Så jäkla onödigt! Den är schysst som den är tycker jag! Och ja, sen öl varje fredag och lördag varje vecka. Jag har blivit lite vuxnare och kan ha roligt utan alkohol. Och sen, sport och sova. Det är hans grejjer liksom. Jag försöker få med honom och träna och resa, liksom göra saker tillsammans.. Blir lite konstigt när man är i helt olika stadier. Jag skulle tro att min mognad ligger mååånga år före...

Nu ska jag ställa mig och laga mat, idag orkar jag absolut inte engagera mig. Det blir köttbullar och makkisar. Sen iväg och jobba 18-08, storhelg. Extra cash ;)

Ha en trevlig midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0