Onsdag

Idag har jag jobbat, skulle ha jobbat 8-18, sen skulle jag åkt och tränat med Maria. Jag hade packat ner allt eftersom jag skulle ha lite bråttom när jag slutade. Men nej, då dyker inte den personal som ska byta av mig upp. Asså föörfan, det hade blivit missförstånd. Klockan 19 knackade det på dörren. Och jag som hade sett fram emot att träna. Mitt humör var inte det bästa efter det. Så det blev ingen träning, jag åkte till pappa istället, jag hade köpt fästingmedel till katten idag. Sen lånade jag med mig träningscykeln hem. Den står så fint här, idag blire ingen cykling, men en annan dag. Musik i öronen och sen äre bara att trampa...

Imorrn äre dags för jobb igen. 8-18 :)

Snart dags att nanna kudde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0