Fullspäckad dag

Igår var det jobb, sen hände det inte så mycket.

Frukost: 2 äggmackor med kaviar och kaffe
Lunch: En liten viktväktarpizza
Mellis: Ett äpple
Middag: Thaimat med ris

Idag gick jag upp straxt efter 6, på min lediga dag! Det var dags för träning med min PT ute i snön. Det gick superbra, fick dra ett stort däck och så bakom mig. Tungt med roligt! Varit på skadebesiktning från när vi krockade i somras. Sen åkte jag och syrran och kollade runt i lite affärer ute i Länna, jag handlade massa rengöringsprylar till bilen. Den måste stortvättas invändigt och utvändigt någon dag! Och sen lite småtjaffs från Eurostore. Sen träffade jag Madde för en lunch i farsta, gick in på apoteket och inhandlade massa desinfektionsgrejer och imodium inför egyptenresan. Folk brukar bli magsjuka där nere! Och det vill jag inte! 7 dagar är för lite för att ligga inne på hotellet och skita! Och så tog vi en sväng till Ica maxi, hon behövde handla. Jag tänkte bara handla lite frukt, ahh. Så brukar det gå, 900 kronor senare konstaterade jag att jag inte bara handlade frukt! Jag fattar inte hur sjuuuukt mycket pengar jag lägger på mat varje månad! Efter handlingen åkte jag och tränade med syrran som ska skaffa gymkort nu! :) Jag körde 20 minuter på gångbandet & 20 minuter på crossen sen visade jag syrran lite hur maskinerna fungerade! Och den där lilla spillevinken har undangömda muskler det vill jag lova! Så vi kommer nog gå ganska bra ihop när vi ska träna! Det blir kul och göra nått annorlunda med syrran! Hem och lagade mat och duschade. Precis kollat på robinson och lyxfällan. Snart äre väl läggdags.. Jobbet kallar imorrn.

Innan träning: En banan
PT träning en timma
Frukost: 2 äggmackor med kaviar och kaffe
Lunch: Kycklingfilé och ris med någon sås, ett glas cola light och 2 småå brödbitar
Mellis: En banan
Träning
Middag: Oxpytt, ett stekt ägg, röbetor, sallad och en tomat

Haft en bra dag! Men dock så har alla "måsten" lagts på hyllan. Som jag egentligen hade tänkt göra idag, plugga och lite sånt. Menmen, det får ligga på hyllan tills i helgen för då är jag ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0