Fredag

Idag har jag jobbat, sen tänkte jag dra till gymmet. Men det gjorde jag aldrig, så jag satte mig och cyklade lite i 30 minuter här hemma. Alltid något, men idag kände jag mig fett omotiverad! På gymmet kör man alltid hårt, så det är dit man ska om man ska träna..

Fick även veta idag att en uppgift behöver dom som har validerat praktiken i kursen ej göra. Vilket betyder att jag bara har 2 uppgifter kvar att göra + provet på tisdag. Ska till bibblan och hyra nån film som man skulle se och skriva om. Man kunde också låna en bok, men läsa är inte riktigt min grej. En film går förmodligen snabbare också :)

Nu blire lite myskväll framför idol med lite onyttigt. Idag ska jag utnyttja min ät-vad-du-vill-kväll. En gång i veckan får man göra så :) Det är jag värd efter dessa 7 träningspass denna vecka. Men fler blir det ;)


Jag känner mig fett motiverad nu, det känns grymt! Plus att jag är ledig nu i 3 dagar! :) Ha en trevlig fredagskväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0