Tisdag

Jobbat idag, sen direkt till skolan för att göra prov. Jag får hoppas det gick bra, det kändes väl sådär. Tveksamt! Men som tur är kan man komplettera om man inte får godkänt. Nu är allt i denna kursen klart, bara lite kommentarer som jag ska slänga in på fronter imorgon :) Extremt skönt! Så nu börjar inte nästa kurs förs 9 november. Så skönt att praktiken är validerad, så att man får lite ledigt! Det känns lyx faktiskt! Jag som har så mycket nu med jobb, skolan och träning uppskattar det något enormt!

Var på visning i högdalen på en lägenhet, vet inte om jag vill bo där ens. Men skoj att kolla runt lite :) Och sen blev det träning med Sabine, körde 40 minuter kondition. Alltid nått, var där tills dom skulle stänga så kunde inte göra så mycket mer. Idag gick det inte lika bra, för min mp3 dog efter 2 minuter! Då blir man omotiverad! Och jag har såå ont i smalbenen och höfterna för vi har sprungit en del på sista tiden, och det känns! Men jag hoppas att det kommer ge resultat! För denna gången ska jag fan inte ge upp!

Imorrn kl 10.00 äre dags för träning med min PT, vi får se vad han hittar på för skoj. Utomhusträning blir det, så gäller att klä på sig! Ledig nu onsdag och torsdag :) Har ändrat schema nu i 2 veckor, vilket betyder att jag kommer att jobba 3 helger i sträck/egentligen varannan. Och sen är jag ledig måndag-fredag nästa vecka! Jag klagar inte :)


Fina Daisy!

På torsdag ska jag, mamma, farmor och hunden åka och hälsa på syrran i Enköping. Jag vet någon som kommer bli överlycklig iaf. Hennes namn kan man ju inte nämna iaf, då blire ett jävla liv :) haha.. Så söt! Och Daisy får träffa lite vänner som hon kom jätte bra överens med förra gången.



Och sen vet jag att jag kommer bli kär också, dom har ju kattungar som är 7 veckor! Förvånar mig inte om jag kommer hem med en innanför tröjan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0