Tisdag

Har inte så mycket tid över att skriva, fullt upp just nu. Jag jobbar ju heltid och pluggar heltid, det kräver en hel del. Sen ska man försöka att sköta hemmet, komma iväg och träna och träffa vänner. Tiden går inte riktigt ihop.

Igår tränade jag med min PT på hans gym på morgonen en timma. På kvällen drog jag iväg och körde ett spinnpass på 50 minuter. Idag jobbade jag 8-19, och åkte direkt till gymmet och körde en timmas riktigt svettig kondition! Supernice! Känner mig ganska duktig faktiskt! Imorrn jobbar jag samma tid, så då blire också träning efter jobbet. Nu måste jag verkligen komma igång igen.

Ledig torsdag och helgen, då måste jag storstäda och allt sånt som hör till och plugga! Jag har fått VG på mina 3 första inlämningar i skolan :) Så det blir förmodligen ett VG i denna kurs också hoppas jag! :)

Det går bra nuu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0