Torsdag..

Träningen med min PT gick bra :) Sen drog jag och Maria och körde ett spinnpass + i 45 minuter! Superskönt och grym bra instruktör!

Imorse gick jag upp tidigt, Madde var här och vi tog en kaffe, sen drog jag och Sabine och körde kondition på motionsbandet i 45 minuter! :) Sen drog jag och handlade massa sushi till mig, mamma och syrran och annan lunch till farmor! Sen började vår tur till Enköping. Åt först när vi kom dit, sushin var extremt salt. Dom brukar alltid göra grymt bra sushi, men det kändes som att dom hade tappat ett helt saltkar i riset. Man ville ju njuta av maten, den gick ju ändå på 350 spänn. Jag kan garantera att fler klagade på den idag, så nästa gång jag går dit ska jag klaga! Så får dom fan bjuda på sushi, jag är ju fan där hela tiden. Man måste ta hand om sina stammisar :) haha. Myste extremt mycket med kissemissarna. Jag är KÄR! Jag vill ha hem en, och jag har en favorit. Men det är inte så poppis här hemma, menmen. Såg syrran rida och vi fikade. Men mesta av tiden gick ändå åt till att mysa med dom små liven! Jag ska dit nästa vecka igen och hälsa på!

Tänkte åka och träna när jag kom hem, men det blev lite för sent. Så det sket sig, menmen. Jag har iaf kört ett pass idag, och är nöjd! Kollar på robinson, så sugen på att åka utomlands! Men han här hemma tycker att man slösar pengar på det, han tycker vi ska spara en budget, och ändå åker han och kollar på bilar på 200lax. Haha, och han snackar om ekonomiskt? Nej, resa och djur är min grej i livet! Vill dra på minst 2 resor nästa år. En liten längre, typ 2 veckor i vinter. Karibienkryssning eller nått sånt. Och sen en senare på hösten till Kroatien eller Grekland typ. Man får ju passa på tycker jag!

Imorrn äre jobb med Catta som gäller, trevligt! Tiden går lite fortare när man har någon att prata med :) Nu ska jag se på lyxfällan, pinsamt att dom sätter sig i den situationen. Man har det ju ganska bra iaf i jämfört med många  :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0