Torsdag

Imorse blev det frukost och kaffe med Sabine innan vi drog och körde ett riktigt bra och svettigt pass på gymmet en timma. Sen åkte vi och handlade sushi lunch som vi tog hem och käkade, supergott! Jag pluggade lite och lämnade in 2 uppgifter, nu är det bara 3 uppgifter kvar att lämna in. Och ett prov i skolan på tisdag. Sen är denna kurs klar, ska försöka få in allt nu i helgen. Så har jag bara provet kvar på tisdag. Sen har jag ingen skola på 3 veckor, eftersom det är praktik. Så det skulle vara skönt att kunna slappna av och inte tänka nått på skolan.

Jag var och tränade spinning nu på kvällen 50 minuter också. Så hittils denna vecka har jag tränat sammanlagt 6 pass. Det känns grymt bra!

Sitter och kollar på lyxfällan, det är hemskt att folk låter det gå så långt. Jag säger nej till lån, om det inte handlar om bil eller bostad. Annars äre bara att jobba och tjäna ihop pengar till det man vill köpa. Eller vad säger ni?

En toppen dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0