Söndag

Jobbet gick toppen igår, åkte och hyrde en film med Madde "Hatchiko". Fyyyfan vilken hemsk film! Jag och Madde satt och böla i kör i ett varsitt hörn i soffan. Det handlar om en hund, som är såå lojal och verkligen ÄLSKAR sin husse. När man ser denna film så förstår man verkligen hur mycket vi betyder för vår hund och att dom verkligen har känslor och förstår osv. Kolla på den! Den är baserad på en sann historia! Så det blev inge party, det blev en lugn hemma kväll igår också.

Idag vaknade jag tidigt runt 8, nu börjar rutinerna från arbetet komma in. Hataar att vakna tidigt när man är ledig! Har varit i farsta med Madde, köpte lite ringar och 3 träningstshirtar. Käkade lunch och var och handlade på Willys. Imorrn kör jag igång med träningen efter ett superlångt uppehåll. Min kropp skriker efter nyttig mat och träning. Chrille har själv tjatat nu att vi ska sätta igång och äta bättre och börja springa på kvällarna. Vi får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0