Tisdag

Igår vare träning med min PT som gällde, jag svettades som en gris och kände mig helt värdelös eftersom jag har skitigt i träningen helt sen typ 2 månader tillbaka. Vi ska köra en gång i veckan nu! Min träningsvärk idag är extrem! Imorse när jag ställde mig på vågen fick jag en riktig chock! Gått upp extremt mycket på bara 2 månader! Så nu äre bara att köra, och hoppas att jag grejar det denna gång.

Skolan går åt helvete, fick boken igår kväll. Lämnade in 2 småuppgifter, nu har jag 3 stora uppgifter kvar som är sena! Känns väl inte så jätte roligt, men jag känner att tiden inte räcker till! Jobba heltid, plugga heltid och sen allt utöver det! Skulle vara bättre om ett dygn hade typ 30 timmar! Får se när man har tid för att plugga, kanske i helgen.

Idag har jag jobbat 8-19, sen cyklat 30 minuter på motionscykeln här hemma. Bättre än inget! Imorrn äre dags för jobb samma tid som idag. Jobbigt med långa dagar ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0