Lördag

I fredags var min vilodag från gym, och då fuskade jag med lite gott på kvällen :) Det var lungt igår, helt slut var jag! Imorse ringde klockan 8.30, dags för träning! Hade bokat in mig på flexcross 45 min och yoga en timma. Syrran lurade med mig på yogan! Jag gav det ett försök, men hahah! Nej, det är verkligen inte min grej! Jag kan knappt hålla mig för garv, man kan tro att det är nått jävla psyko som står och snackar (instruktören). Nej tack, inte igen. Men passet innan, det var sjuuuuuuuuuukt jobbigt. Svettades som en GRIS! Olika stationer med massa övningar, indelad i lag på 3 skulle man köra tempo 1 minut på varje övning. Det var typ tävling i laget. Flexcross (även kallat crossfit). Jag har sjukt ont i kroppen nu alltså efter det jävla passet, och börjar nästan gråta när jag tänker på att jag har bokat in mig på bodypump imorgon! Men tur att syrran och Catta var med idag och imorrn, så slipper jag vara ensam. Det är bara att försöka skratta bort smärtan. En sak är säker, det kommer se jävligt roligt ut på pumpen imorrn.

Efter gymmet var jag och hälsade på farmor och Daisy på en fika, pratstund och promenix :)

Nu har jag suttit här sedan klockan 15 och försökt att plugga. Men hallå? Vad är det för svåra frågor. Helt sjukt, tänkte att jag skulle hinna med en uppgift iaf. Men nix. Inte det inte. Motivationen dog eftersom jag suttit och försökt hitta svar i ett år nu! SÅ jag ger upp och går och lägger mig och hoppas på en bättre dag imorrn!

Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0