När ska allt sluta gå emot en?

Fick först en räkning hem från Comhem i veckan, vi tecknade nått nytt avtal. Och det skulle innebära en faktura på 0 kronor i 6 månader. Och jag får hem en räkning på 1800:- Är dom inte kloka? Ringt och giddrat med dom, och jag har mitt avtal framför mig där allt står klart och tydligt. Men på det dom har fått står det inte det. Helt sjukt, och mamma tecknade samma men har inte fått något räkning, än iaf! Pratade med dom i torsdags, han skulle kolla upp allt med chef osv och sen återkomma senast på fredagen. Nej, han har fortfarande inte ringt. Så jävla trött på comhem. Så dit måste jag ringa och giddra imorrn.

Inte nog med det, idag efter jobbdagen på söder upptäckte jag världens parkeringsskada på bilen. Smitning, jovisst. På Chrilles nya fälgar och allt, hela kofångaren och delarna över måste lackas om. Och fälgen är helt förstörd. Roligt? Nej, dyrt och ett jävla jobb. Till polisen och anmäla idag, och imorrn måste jag väl förmodligen iväg för att göra en skadebesiktning. Som sedan betyder utan bil och dyrt. Jävla skiiit alltså!

Och skolan, ja jag har inte öppnat boken ännu. Jag åker dit imorrn ändå och kollar eftersom jag har anmält mig. Idag fick jag sista betygen på mina uppgifter, 4 uppgifter på VG-MVG och på en uppgift G. Fett nöjd! Ingen komplettering, superduper!

Fullt ös alltså.. Bara tråkiga måsten, usch vill göra nått skoj! Fan va jag klagar, sorry! :) Upp om 4 timmar typ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0