Omotiverad

När allt omkring inte går bra så går allt åt skogen. Jag vill bara att allt ska lösa sig nu med bilen, jobbet och skolan så jag kan pusta ut någon gång. Jag blir så enormt omotiverad till träning, mat och allt verkligen! Men får hoppas allt löser sig snart iaf :) När allt har lagt sig och är klart äre bara att köra. Då har jag ju mycket tid över.. Fan va nice att skolan är klar snart, fattar knappt att jag har orkat. Heltidsjobb och heltidsplugg med praktik osv i 1 och ett halft år. Helt sjukt, but I made it!

Snart äre dags för jobbet, 16-22. Efter 18 äre storhelg, så 4 timmar storhelg idag, 10 timmars storhelg imorrn och 11 timmars storhelg på måndag. 25 timmar storhelg på maj lönen och det skadar ju inte! :)

Lördag och söndag är jag ledig, och det är bilmässa på Elmia i Jönköping. Får se om man drar ner över dagen på lördagen eller söndagen. Det skulle vara nice :)

Glad Påsk allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0