Söndag

Träningsveckan har varit bra, jag är nöjd med första veckan. Totalt ungefär 7 timmars träning :) Bodypumpen i dag var extremt jobbigt. DÖD.se jovisst! Jag har så mycket träningsvärk att jag knappt kan gå för att musklerna typ har försvunnit känns det som. Menmen, sånt är livet! Imorrn är jag ledig och har massa på schemat! Klockan ringer 7.15, då blire iväg och träna! Hämta vingen, försöka plugga lite, APT möte på jobbet och kanske köpa en MP3. Hade köpt vispgrädde som låg i min träningsväska som rann ut och mp3n blev förstörd. Typiskt!

Big brother nu :) Sen försöka plugga lite, aldrig varit med om så sjukt svåra uppgifter som nu! Föresten, nån som vill gå på Rihanna med mig i Globen i November? Måste boka biljetter då :) Eller diggiloo i augusti? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0