Det är mycket nu...

Skolan började igår, sjukvård i 10 veckor varav 4 veckor praktik. Det ser jag verkligen fram emot! Så nu äre skola och jobb som gäller framöver. Nu har vi även Daisy här, haft henne sen i Lördags. Jag och syrran tajmar in bra med hur vi jobbar så hon aldrig behöver vara ensam. Får se hur länge till vi har henne, jag blir ju toookig på allt hår. Helt sjukt vad hon hårar, så det blir att damsuga ofta. Haha. Men hon är ju för söt! Och i dag fick jag veta att farmor ramlat och har brytit 2 revben så hon har ganska ont. Stackars farmor! Daisy trivs här iaf, full rulle hela tiden! Igår fick jag för första gången på 6 år se Daisy skälla i sömnen. Det var det roligaste jag hört på länge, så jag garva så jag höll på dö. Visst har man sett när dom "springer" i sömnen! Det är extremt gulligt! Fan att jag inte fick det på film! :)

Så imorrn blire frissan kl 9 och hem och plugga lite, städa lite och möte på jobbet. Och såklart promenixer med hunden! Leeeedig varje torsdag!

Kanske dags att tänka på refrängen, jag är supertrött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0