Allt går åt helvete..

Min röst är fortfarande helt cp, helt sjukt vad jobbigt det är. Praktik igår och idag, alla typ frågar vad jag har gjort och tycker jätte synd om mig. Jag tycker mest synd om alla patienter som blir vettskrämda av min röst. Hahah. Jag fick iaf vara med om lite idag, jag stack min handledare, träffade rätt :) Och sen fick jag se lite andra saker som gjorde det lite mer spännande men ganska hemsk avdelning jag är på trots allt.

Skolan vet jag fortfarande ingenting om, jag har inte ringt dit pågrund av min röst. Och mitt mail har inte gett ett skit. Kommer nog inte kunna grejja en praktik, och då måste jag få gå en annan kurs. Jag vägrar att inte vara klar i juni när det är tänkt. Hoppas jag får svar imorrn senast iaf. Annars får jag ringa dom på torsdag morgon innan praktiken.

Ett samtal från min chef, gjorde mig arg och förvirrad. Nu vet jag inte vad som kommer att hända med mitt jobb. Jag kan inte heller ansöka om semester eller planera för i sommar. Helt sjukt. Jag är fett irreterad. Jag som har jobbat så mycket med schemat och allt kändes bra nu. Nu äre möte på måndag som gäller så man får veta vad som händer och ställa massa frågor.

Åh, att aldrig någonting ska gå bra! Så sjukt mycket som händer just nu. Jag vill bara att allt ska lösa sig. Som det ser ut nu så vettefan vad som händer, känner mig helt splittrad!

Nu ska jag fortsätta att laga mat, potatisgratängen står i ugnen och jag ska bara steka lite kött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0