Fredag

ÄNTLIGEN! Nu är praktiken över, känns så jävla skönt. Jag är godkänd, så inga problem. Ska gå barn och ungdomssjukvårdskursen på en annan skola, utan att göra praktik. Det är väl kanske inte det bästa, menmen. Jag får ihop mina poäng och är klar den 10e juni iaf :) Det är bara 84 dagar kvar att kämpa.. Ska vara i skolan på måndag för introsamtal och sen äre bara gasen i botten :) 

Jobb ihelgen, min jobbhelg :) Skönt faktiskt att komma tillbaka till den "riktiga" vardagen.

Jag är trött på allt, helst skulle jag bara vilja gå och lägga mig och vakna upp som fetingmiljonär, med en fet egen villa, massa djur och massa kärlek omkring mig. Det skulle vara något kanske.. Drömma kan man ju alltid.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0