Lite halv sjuk sådär..

Söndags var det också praktik på Karolinska, måndagen vanligt jobb och efter det drog jag och Chrille ut till Bromma och kollade lite på XXL. Syrrans kompis har tipsat mig om en borste som hon hade köpt (till katten) som är sjukt bra och tar bort SJUKT mycket hår. 500 spänn hade hon köpt den för. Jag hittade en igår, tänkte det är väl värt ett försök iaf. Dom är till för hund, katt och häst. Drog hem till pappa för att prova den på Baileys, shiiit! Helt jävla sjukt. Det tog aldrig stop. En super uppfinning! Den tar liksom underhåret, borstade väl honom i 20 minuter. Sen tröttnade han, men han blev väl ett kilo lättare iaf. Den kan jag verkligen rekomendera till er som har katt/hund som hårar mycket. 199 kronor :)



Igår kväll började jag känna mig hängig, var uppe flera gånger under natten. Idag skulle jag till praktiken, men ringde och sjukanmälde mig. Känns som jag inte har några muskler i kroppen, halsmandlarna är sjukt stora och huvudet och kroppen värker. Ja, det var tydligen dags för mig att bli lite sjuk. Jag som tycker alla tjatar hela tiden om att dom är sjuka, jag blir sjuk en gång var 5e år. Mitt immunförsvar är great. Har mest legat och sovit från och till hela dagen, ringde nyss och sa att jag inte kommer i morrn heller. Lika bra det.

Sånt är livet, imorrn ska jag försöka ta tag i lite skoluppgifter och kolla lite resor. Bara 3 veckor kvar tills semesteransökan ska vara inne. Finns både fördelar och nackdelar med att vara heltid, men jag föredrar nog att vara timmis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0