Tack!

Min röst är i princip helt borta. Jag måste anstränga mig för att försöka få ut något alls liksom. Och mamma ringde mig förut idag på dagen. Det första hon frågar är om jag är ledsen. Nej, jag har tappat rösten säger jag. Hon skrattar och skrattar och skrattar. Inte nog med det, syrran ringer nu på kvällen och börjar gapskratta när jag svara. Hör att hon har högtalartelefon på och jag hör mammas kille i bakgrunden skratta. Hon ville absolut inget vettigt, utan dom bara ringde för att garva åt mig. Jag kan erkänna att jag också garvade, och det roliga är att jag inte kan varken garva eller hosta eller nått.

Det är verkligen hemskt, jag kan liksom inte gå så här till praktiken imorrn. Får hoppas att jag blir bättre! Jag som ska ringa några telefonsamtal imorrn. Hur ska det gå om jag låter så här? hahah.

Glad att jag kunde förgylla någras dag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0