Måndag

Kursen idag var ganska seg, kändes som man skulle somna hela tiden. Känner inte riktigt att jag lärde mig så mycket som jag hade velat. Menmen. Kom till gymmet, det var temavecka nu så något core pass var det inte. Men spinnpass skulle det vara som vanligt. Vilken tur tänkte jag, men det var bara jag och instruktören. Så vi struntade i det. Gick upp på gymmet och cyklade i en halvtimma och sen en massage. Avslappnande som bara den, precis när jag höll på att somna så var det slut. Jag gillar att gå på pass, då blir man peppad och kör järnet. På gymmet är det svårare att peppa sig själv, speciellt utan musik som jag glömde idag. Aja, en halvtimma fick räcka. En liten cykeltur dit och hem också, bättre än ingenting iaf. Opeppad till tusen, tråkigt. Men så är det när allt inte är tipptopp. I morgon äre dags för jobb och efter jobbet blire möta upp alla gamla/nuvarande arbetskollegor och springa vårruset. 5 km, och jag kommer att dö. Har inte sprungit nått alls så jag hoppas jag överlever. Som tur är kan man ju gå i värsta fall :) Tror mer på att det blir så..


Min älskade, vill verkligen ha honom hos mig. Usch vad sånt är jobbigt. Hoppas få en lägenhet snarast på bottenplan/första våningen så han kan bo med mig. Obeskrivligt hur man kan älska en sån liten varelse, dem finns alltid där och sårar en aldrig :) Det är kärlek det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0